Öğretmenler Sitesi olarak YASTAYIZ...Ertanımızı kaybettik...
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Öğretmenler Sitesi olarak YASTAYIZ...Ertanımızı kaybettik...

sınırları aşmak bizim işimiz.....
 
AnasayfaAramaLatest imagesKayıt OlGiriş yap

 

 bass manyaqı bir araba

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
mutu

mutu


Mesaj Sayısı : 34
Yaş : 30
Kayıt tarihi : 16/06/07

bass manyaqı bir araba Empty
MesajKonu: bass manyaqı bir araba   bass manyaqı bir araba Icon_minitimeC.tesi Haz. 23, 2007 3:40 pm

Siz Türkiye’de galeriden sıfır alınıp da baştan aşağı modifiye edilen bir otomobil gördünüz mü daha önce? Bu bahsettiğimiz sıradan bir modifiye de değil. Biraz inceleyin, siz de hak vereceksiniz.
Modifiye nedir? Nasıl yapılır? Nerelerde yapılır? Amacı nedir? Bu yazıyı okuyan herkes zaten bu soruların cevabını biliyordur. Ben yine de bu işin mantığına ve nasıl yapılır kısmına kısaca deyinmek istiyorum. Bir otomobil sahibisiniz. Bu sıradan ya da özel bir otomobil olabilir. Fakat bir tuning tutkunuysanız, otomobiliniz ister sedan, ister coupe, ister hatchback olsun, ister 50 ister 550 beygir olsun, yine de ne kadar bir şey takmak istemeseniz de, içinizde vardır bir kere, eninde sonunda bir mavi ampul olsa bile, duramazsınız takarsınız. Ve olay bu şekilde başlar, bir bakmışınız, jantlar değişmiş, filtre takılmış, hatta şık bir spoyler derken, body-kit işine girilmiş, camlar filmlenmiş. Bu da bizim hobimiz. Üstümüze başımıza almaz, otomobilimize harcarız
bass manyaqı bir araba Tuning7_1_m bass manyaqı bir araba Tuning7_2_m bass manyaqı bir araba Tuning7_3_m

Üst paragraftaki kişiye örnek o kadar insan var ki çevremizde. Fakat daha önce hiç böylesini görmemiştim. Yaklaşık iki ay önce, sevgili dostum, çocukluk kankam Erbakan Malkoç’a yaptığım periyodik ziyaretlerimden birinde, bir tamponları ve içi sökük bir Astra GTC görmüştüm. Fakat onun bu Astra olabileceği aklımın ucundan bile geçmemişti. Yıllardır bu sektördeyim, yabancı dergilere bakarken yıllarca ah çektim, kıskandım. İç sayfalarda yarım sayfa bile ayırdıkları otomobillerin bizde kapak olabilecek nitelikte olması ve orada harcanması yıllardır içimi acıtır durur. Tabi doğru düzgün yabancı Tuning dergilerinden bahsediyorum! Böyle bir otomobilin Türkiye’de yapılmış olmasına hala inanamıyorum. Eminim siz de katılıyorsunuzdur bana ki bu otomobil Mars’taki tuning dergisine bile kapak olabilecek nitelikte.
Hikayeyi duyunca daha da şok olacaksınız. Bir gün Dizayn Elektronik’in kapısından biri giriyor ve “ben bir sıfır Astra GTC alıyorum, methinizi çok duydum, bunu baştan aşağı yaptırmak istiyorum”, diyor. “Otomobilin arka koltukları iptal olacak, komple fiber olacak, içi alabildiğine monitör, woofer ve komponentlerle dolu olacak.
bass manyaqı bir araba Tuning7_4_m bass manyaqı bir araba Tuning7_5_m

”E peki" diyor Erbakan Malkoç, "getir otomobilini bir bakalım", pek inanmadan. Çünkü böyle kapıdan girip, sadece muhabbet olsun diye giren o kadar çok insan oluyormuş ki doğal olarak. Birkaç bir şey soruluyor, fiyat alınıyor ve adam yarın görüşürüz diyerek sırra kalem basıyormuş. Cihan Cüstan’ı da başta böyle düşünüyor Erbakan Malkoç. Fakat ertesi gün otomobilini getirip bırakınca iş ciddiye biniyor. Otomobilin plan projesi çiziliyor ve Ersu Malkoç koyuluyor işinin başına. Zorları başarmayı seven Dizayn Elektronik, bu otomobilin içine 3 adet 38 cm’lik subwoofer, 2 adet 3’lü komponent, 13 adet 7 inç monitör, 8 amfi, 4 kapasitör ve 2 aküyü yerleştirebilmek için başlıyor çalışmalara. Bu sırada Cihan da alıyor otomobilin tampon ve marşpiyelerini, götürüyor Gürset’e. Dizayn elektronik ailesi içerde, Cihan’sa dışarıda çalışıyor, otomobili yeniden yaratabilmek için. Hemen 19 inç’lik Keskin Tuning’in KT 7 Crazy krom jantları alınıyor, Laser’den Sebring egzoz alınıyor. Tabi incik boncuktan hiç bahsetmiyorum bile. Dizayn Elektronik, döşemesinden fiberine her işlemi kendileri yaptığı için, otomobilin ikinci rengi olan turuncu ağırlıklı çalışıyor. Otomobil tamamen soyulduktan sonra komple izolasyon malzemeleriyle kaplanıyor. Üzerine, tavan halıları sökülüp turuncular hazırlanıyor. Buralara yerleşecek monitör ve hoparlörler için fiberden yuvalar hazırlanıyor. Orta konsol revize edilerek turuncuya boyanıyor. Kapılar ise tamamen değişiyor.
Orijinal yol bilgisayarının olduğu yere 1, güneşliklere 2, tavana 1, kapılara 2, arka camlara 2, kafalıklara 2 ve bagaja 3 olmak üzere tam 13 adet monitör monte ediliyor. 3 elemandan oluşan 2 farklı komponent takımı gerekli yerlere monte ediliyor. 3 adet 38 cm’lik subwoofer içinse arka koltukların olduğu yere yepyeni bir platform inşa ediliyor. Bu platformun arkasındaysa amfi, monitör, kapasitör ve hoparlörlerin yer alacağı bagaj kısmı yapılandırılıyor. Bagajda gökdelen gibi dizilmiş 8 amfinin 6’sı tek bası ikisi besleyecek şekilde tasarlanıyor. Geriye kalan ikisiyse komponentleri besliyor. Peki tüm bunları kim besliyor? Bagaj MDF’sinin ardına gizlenmiş 200’er Amper’lik müzik sistemleri için tasarlanmış 2 kuru şarjlı akü. Tüm bu sistemin kumandasıysa Audiovox imzalı In-dash’e ait olduğunu belirtelim. Playstation 2, geri görüş kamerası gibi aksesuarlar da sisteme eklenmiş durumda.
bass manyaqı bir araba Tuning7_6_m bass manyaqı bir araba Tuning7_7_m

Cihan’ın Astra’sıyla ilgili birçok ayrıntıyı anlattık, ama LSD kapılardan bahsetmedik. Yukarı doğru açılan kapıları Dizayn Elektronik kendisi ithal ederek monte etmiş. Ürünün kalitesi, üzerine takılan onca ekipman sayesinde artan ağırlığına rağmen kapının açılıp kapanmasında sorun olmamasından kendini belli ediyor.
Tuning Fuarı’nda Dizayn Elektronik’in standını, daha doğrusu tüm fuarı süsleyen bu otomobil için Erbakan Malkoç’a, Ersu Malkoç’a ve tüm Dizayn Elektronik çalışanlarına tek tek teşekkür ederiz.



OPEL ASTRA GTC 1.6

Model
2006

Motor
1598 cc, 4 silindir, DOHC, 16V

Maksimum Güç
105 HP 6000 d/d

Maksimum Tork
150 Nm 3900 d/d v0-100 km/s: 12.2 sn

Maksimum Hız
187 km/s

Ağırlık
1190





Modifiye Listesi

Motor
Sebring son susturucu
K&N hava filtresi

Süspansiyon
Standart

Lastik / Jant
19 inç Keskin KT 7 Crazy
235/35 R19 Nankang Sport NS-II

Dış Kısım
Gürset ön tampon
Gürset arka tampon
Gürset marşpiyel
Gürset ön ızgara
Gürset spoyler
Gürset far kaşları
LSD kapılar Çift renk boyama

İç Mekan
Komple Revizyon

Müzik Sistemi
3 x Dizayn 38 cm subwoofer
2 x Dizayn 3’lü komponent
13 x Audiovox 7 inç monitör
1 x Audiovox in-dash ana ünite
8 x Dizayn amfi
4 x Dizayn kapasitör
2 x 200A akü
Playstation 2
Geri görüş kamerası TV tuner
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
bass manyaqı bir araba
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Öğretmenler Sitesi olarak YASTAYIZ...Ertanımızı kaybettik... :: arabalar--haberler--modify-
Buraya geçin: